Wednesday 1 February 2012

padi khuning padi masak + disenjakala

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Firstly, post ni ialah sebuah kesinambungan dari post sebelum ni iaitu di SINI. Ceritanya, aku memang plan nk cari sunset kat bendang..konon-konon lebih kurang macam post sebelum ni (bleh refer kt SINI)..tapi hari aku shoot ni, awan dia tak berapa nak menarik sangat..so untuk meningkatkan lagi produktiviti gambar sunset aku hari tu, aku cuba la kejar matahari tu...yes..KEJAR MATAHARI YANG TERBENAM..nasib baik ada gps, so aku redah ikut logik akal aku sendiri sedangkan aku TAK PERNAH langsung guna jalan tu..kejar punya kejar, aku sampai dekat satu perkampungan nelayan..bajet-bajet bleh la amik sunset kt pantai..tapi pantai pn tak nampak lagi..makin lama makin jauh aku drive dalam kampung tu..dan dalam masa yang sama..matahari tu LAJU GILA terbenam..sampai satu masa..aku dah give up nk cari pantai yang diharapkan..masa ondaway balik tu, aku layankan jelah sunset yang merah tu..nak dijadikan cerita..kawasan tu memang banyak pokok kelapa..dan terdetiklah tangan aku nak menekan shutter tu bila tengok suasana yang best mcm kt bawah ni...


gambar-gambar dekat atas ni gambar dari bendang..dan lepas aku kejar matahari tengah terbenam dengan lajunya dapat la aku tangkap gambar-gambar kt bawah ni...





2 comments:

  1. such a long time not see...=)

    -kak imah printing-

    ReplyDelete
  2. tengok gambar ka tengok tuan gambar?

    ReplyDelete

Blog Designed by The Single Momoirs